Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Drak'thul PvP Guild
 
PříjemPortálGalleryHledatLatest imagesRegistracePřihlášení

 

 Karel - another warlock

Goto down 
5 posters
AutorZpráva
Karel
Scout
Scout
Karel


Poèet pøíspìvkù : 7
Body : 51862
Reputace : 2
Join date : 19. 03. 10

Karel - another warlock Empty
PříspěvekPředmět: Karel - another warlock   Karel - another warlock EmptyFri Mar 19, 2010 8:27 pm

Haj, je mi 20, porad student a doufam ze nakej patek mi to jeste vydrzi. Studuju (jestli se to da tak nazvat) kybernu, obor grafik.. prestoze vetsinu casu tam do me cpou 2D nudu, v budoucnu se spis chcu venovat filmu a VFX. Nenavidim svuj rodny jazyk.
U PC muzu byt kazdy den tak od 19:00 az do noci, nicmene na svete jsou porad nejake lepsi veci nez wow a tem se taky obcas musi dat prednost.

Rovnou na zacatku rikam ze se hlasim se svoji pvp postavou, s tou pve chcu zustat tam kde sem. Neni to alt ani main, stavim sve chary do rovnake pozice. A ted prichazi wall of text.. pokud je nekomu u prdele moje wow minulost, necht preskoci nasledujici 3 paragraphy. ( a to jsem hromadu detailu jeste preskocil)

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Drak'thul&cn=K%C3%A2rel

Zacal sem hrat v dobe kdy se ubrs chodilo jako raid (tenkrat na neoficu, fantasy esli nekdo zna? Razz). Po shlednuti par pvp moviecek (thx to DD, vurtne a uknown series) jsem si pak wow koupil cca mesic pred otevrenim AQ a usidlil se na serveru Chromaggus v guilde Exalted. Po tom co se rozpadla, kamaradi mne pretahli do nove, Guardians of destiny. Kdyz se rozpadla i ta sel jsem uz do pvp guildy ... (nazev neco s your mum, vic nevim), ta se rozpadla celkem brzo po mem joinu. Dalsi guilda kterou jsem prosel byla Cummy Qummy inc. (nejake guild movie se mozna jeste povaluje na wcm) Tyhle lidicky uplne zmenili celej muj pohled na wow. Tam jsem vydrzel az do super trooper gank bang alliance otevirani bran do outlandu.